April 14, 2009

გამოშტერებული პოსტი


მემზევზუვხარხურბულბულება

ტოესწ აი ეგეთი დარუშებული და თან ბამბის რამე-რუმეები მინდა, რომელიც აქ კაი ხარისხის ან არ არის, ან რაც არის ქე გაეცრიცა ფერი ორი გარეცხვის მერე.
ოდა
არა აი ერთი თქვენ როგორ არ იქნებით კაიფში ასე 3-4-5 გამაყუჩებელი ნემსის მერე და პლიუს მაგის მერე ორნიმესილდალეულები ჰა
კბილებზე ვიყავი დღეს, ნუ მერე რა რომ სისუფთავის ყველა წესი პლიუს ოთხხელა პრინციპი და რამე, აი კინაღამ მოვკვდი სავარძელში, იდეაში რომ ვიცოდი საშიშჳ არაფერი იყო და მაკანკალებდა და საკუთარი თავი ხელით მეჭირა რომ არ გავქცეულიყავი, ხელები შემოვიხვიე ზედ და ასე ვიწექი თან ავტოტრენინგს ვიტარებდი აი ორი წუთიც და წახვალ აი ეს დაბურღვაც და წახვალ, და სტომატოლოგმაც ბარემ ისივ ვქნათ ესეც ვქნათ და კეთილად შემაბა ზუსტად სამი საათის განმავლობაში, ხო ნუ თან ნელაც მუშაობდა ჩემი გადამკიდე, ხან წყალი მოვითხოვე ხან ტუალეტი ხან ააააა, მტკივა წამალიწამალი თქო( არადა მკვდარი იყო ის კბილი თურმე, შტო ზა ჩორტ? ) მერე რო გამოვედი სახე დაბუჟებული, მუხლები აკანკალებული და კინაღამ ვიღაცის მანქანას მივეფინე ზედ
არადა მემგონი სამჯერ კიდე უნდა მივიდე
აუ ხო გუშინ კიდე ვთამაშობ რაღაც დებილობას, უცებ კომპი ზმუის, ეკიდება, მერე კვების ბლოკის მხრიდან გამოდის საშინლადთეთრი კვამლის ბოლქვები, აი მატარებლები რო უშვებენ ხოლმე დილმებში ,ეგეთი, მერე იუპიესი წმუკუნებს, კომპი რესტარტდება და უცებ კვდება, მე გაშეშებული ვზივარ, ჩემი ძმა ხტება ყვირილით "გოგო გათიშე!!!" და მე ვაძრობ შტეფსელიდან, "იუპიესი,იუპიესი!!!" ნუ ხო კაი ვთიშავ და მგლოვიარე სახით ვჯდები დივანზე,თვალწინ უკვე გამირბინა იმან, როგორ ვეკაჩავები რომ ლეპტოპზე დამსვას საქმის გასაკეთებლად, ზვიო ხსნის კეისს და ადასტურებს რომ მხოლოდ კვების ბლოკი გამიფუჭდა და იდეაში ხვალ გაკეთდება და შემიძლია გავიღიმო.
სამაგიეროდ აღდგომას სოფელში მივდივარ ბიცოლასთან, ტრალი-ვალი ურავაშა

3 comments:

Dv0rsky said...

კაი გოგოა ფოტოზე...
შენ ხარ ? :)

პერწკლი said...

კი კაი გოგოა

მარა მე არ ვარ : )))

Unknown said...

უფ. მეც ვარ სტომატოლოგთან მისასვლელი და სასტიკად მეშინია :(