July 03, 2008

........

რაღაცნაირად ვარ დღეს... პიემზეც არ მიპასუხია, უბრალოდ, არ ვიცი, რა მივწერო... წავიკითხე, გამოვედი და დავივიწყე და წეღან გამახსენდა,ბანაობისას , და საშინლად გამიკვირდა რომ თავიდან ამომივარდა და ძალიანაც არ დამდარდებია მომენტ. და რომ ვნახავ, ისიც არ ვიცი, რაზე ველაპარაკო... თავისას ეგ არ ყვება ხოლმე და ჩემი სულ არაფერია კიდე მოსაყოლი და ამინდზე ხო არ დავუწყებ ლაპარაკს... არადა რო კითხო, რასაც მე ვერთობი... ხო, მომენტ, ვერთობი მარა მაინც არაფერია მოსაყოლი,მე ხო იმიტო "ვერთობი" რო საფიქრელი დრო არ დამრჩეს, მაგრამ როგორ გინდა ,ეს აუხსნა... წიპა მე რა სადარდებელი უნდა მქონდეს, ლოლ. ან რითი უნდა ვიყო დაღლილი და მოკლედ პოლნი კაიფფფფ რა.
ხო....... ახალი კიდევ ისაა, რომ ბარძგვალას არ ვეკონტაქტები საერთოდ და ისე მშვიდად ვგრძნობ თავს... და ალბათ ისიც... გზები კიდევ ბევრჯერ გადაიკვეთება,მაგრამ ახლა უკვე ვიცი, რა და როგორ...
კიდევ, ბურძგლას გავახსენდი და რატო გავახსენდი მგონი ვიცი და მომენტ რო არ იქნება ეგეც ვიცი და მგონი თვითონაც იცის მარა რა უნდა ეგ აღარ იცის მომენტ მემგონი... და ნუ მე აქ დავიბენი და თუ წაიკითხავთ,გაატარეთ.
ახლა მივწერე ერთს, იქ მაინც არ მოვდივარ და რის გამოც არ მოვდივარ ისიც გადაიდო თქო და მილიონჯერ ხო არ გადავიფიქრებ თქო. იმდენი ტაქტი არ ეყო, მიმხვდარიყო რომ ნამდვილი მიზეზი უბრალოდ, არ უთხრეს და თავისი გაუბერა და უხეშად მატკინა... დებილი ვარ, რატო ვუთხარი ვაბშე...... :((((((((((((((((((
ახლა ალბათ კმაყოფილია
და იმედია ამ ბლოგს არ კითხულობს.
წავედი, მივხედე საქმეს, ვისწავლე კრეტინიზმები.
ხვალ გავაღწევ ალბათ ამ ქალაქიდან

No comments: