March 01, 2011

წერილი ადამიანს, ვინც მინდა რომ მაპატიოს



  • პატიების ფუნქცია გამორთული მაქვს კაკ მინიმუმ, ან საერთოდ არ მაქვს ჩამონტაჟებული.
  • საბედნიეროდ საპატიებელი რამეების სიაში ძალიან ცოტა და ძალიან უცნაური რამეები შედის. უცნაური, "სტანდარტული" ადამიანებისთვის.
  • და მე არასოდეს მავიწყდება ის, რაც ჩემს თვალში სიტყვა "პატიების" ღირსი გახდა.
  • ფეხზე მკიდია ის, რომ დაიგვიანეთ, უხეშად მიპასუხეთ, უხეშად მომმართეთ, დამცინეთ და ა.შ. (უბრალოდ, ადამიანების ჩემეული კლასიფიკაციის შესაბამის კატეგორიაში გადახვალთ ავტომატურად) გააფუჭეთ ჩემი ნივთი (ნივთია, ან გაფუჭდება ან გამოფუჭდება), ნუ კიდევ რაზე პატიავდებიან ხოლმე?.... სულერთია რა,
  • რასაჭიროა ჩვენს გარშემო ადამიანები, რომლებიც ყველაფრისგან პრობლემებს ქმნიან და იგრუზებიან და ცდილობენ ჩვენც შემოგვახოცონ ემოციები? გაცილებით უფრო გაგიიოლდებოდათ თქვენც და მეც ცხოვრება, თუ ბევრ რამეს ცოტა უფრო მარტივად შეხედავდით.

არ არსებობენ ადამიანები, ვისდამი მსგავს წერილს დავწერდი, ადამიანების უმეტესობა საამისოდ ზედმეტად უმნიშვნელოა, ნაწილი ჩემი აზრით არაადეკვატურად ითხოვს და ითხოვდა ბოდიშებს, იმ ადამიანმა, კი ვისი აზრიც ყველაზე მნიშვნელოვანია, ერთხელ მითხრა, რაც არ უნდა "დააშავო", შენზე აზრი არ შემეცვლებაო (ნეტა თუ ახსოვს რომ მითხრა :D ) ხოდა მეც არაფერსაც არ მივწერ, ისედაც იცის რომ თუ რამეს ვაშავებ, უნებურად მომდის. :უსერ: .

გმადლობთ ყურადღებისათვის და მაპატიეთ თქვენი დრო რომ დავხარჯე ისეთ სისულელეზე ლაქლაქით როგორიცაა რევერანსობანა და მოცლილიდამახათმომარჯვებულიადამიანებისგასართობობანა :D

პ.ს. ვინაიდან მე საშინლად სუბიქეტური ვარ, ყველა ზემოთჩამოთვლილი პუნქტი პირველი ორის გარდა ძალიან ინდივიდუალურია ხოლმე სხვადასხვა ადამიანების მიმართ. :D

No comments: