January 23, 2009

ადამიანები წარსულიდან

ამასწინათ მოვიდა ლაბში ჩემი ბაღის ჯგუფელი, დედამისიც მოყვა, თავის დროზე ჩემი ბაღის მასწავლებელი იყო ის ქალი. თელავიდან ჩამოსული მაინცადამაინც აქ მოვიდა და მაინცადამაინც მე რო ვიყავი იქ, მაშინ...

დღეს ადნაკლასნიკებზე ვიღაც ცისკარიშვილი იყო შემოსული, კვალს გავყევი და ბავშვობაში სოფელში ზაფხულობით რომ ჩავდიოდი და მეზობლად მაიკო რომ ცხოვრობდა, იმას გადავაწყდი... დედაჩემს არ მოწონდა ის და მისი ოჯახი და იმდენი ქნა, აღარ ვკონტაქტობთ აგერ უკვე 6 წელია მგონი. კაი ბავშვი იყო არადა, უბრალოდ აქაურობისთვის ზედმეტად ემოციური და თავისუფალი.

მერე კიდევ ერთი გოგო ვნახე, და მისი ძმა, ეს გოგო სკოლის მოსწავლე და ძმა საერთოდ ბავშვი მახსოვს, ახლა წვერებიანი თინეიჯერია.

ამ ზაფხულს ქუჩაში რომ მივრბოდი ჩანთით ხელში, ვიღაც ბიჭმა გამაჩერა, მაიკოო. აი რომ არ გამომცნაურებოდა ვერასოდეს ვერ ვიფიქრებდი რომ ეს ბიჭი ჩემი ნათესავი იყო, ჩემზე ორი თუ სამი წლით პატარაა, სულ პატარაობაში ერთად ვთამაშობდით, ერთხელ მანქანას ტალახი ვესროლეთ, (გასართობი გვქონდა ესეთი) და მართლა მოხვდა წინა მინაზე და კინაღამ რაღაცას შეასკდა. საბურავების წივილზე გავიქეცით და სიმინდებში დავიმალეთ, ის კაცი კიდე მის დედას ეჩხუბა და მერე კარგად დავისაჯეთ )))) კაი ბოვშვი იყო, ახლა კიდევ დიდი ბიჭია, თანაც კაი ბიჭი : ))
კიდევ......

ერთხელ ბიძაშვილმა მთხოვა, ვიღაც უნდა ვნახო, გამყევიო.... ჩემი ყოფილი მეზობელი, თელავიდან, მეხუთეზე ცხოვრობდნენ. ძმა ყავდა პატარა, რაღაც დეფექტით თვალებზე. საბერძნეთშჳ წავიდნენ მერე, ეს გოგო აქ გათხოვდა და დაიკარგნენ. თურმე საბერძნეთში ეს ბავშვი, ანუ ბიჭი, ანუ გიორგი რომელიც ახლა ასე 18-19 წლისაა და საერთოდ ვეღარ ხედავს, ოპერაციის გასაკეთებლად ჩაიყვანეს უკრაინაში სადაც ჩემი ბიძაშვილის სიძე პატრონობდა ,დაატარებდა, ექიმია თვითონაც და იცოდა სად და როგორ, ბოძაჩემთან ცხოვრობდნენ. მოკლედ, ბიძაშვილისთვის "პატივი რომ ეცათ" რაღაც უნდა გაეკეთებინათ და ამ გოგომ მე წამიყვანა მხარდამჭერად და უხერხულობის გასაფანტად : ))) საბოლოო ჯამში ისე გამოვიდა მე და იმ გოგომ გავიხსენეთ ჩვენი ძველი კორპუსი და სამეზობლო, გაჭირვების პერიოდში , ანუ იმ პერიოდში რაც ეს ოჯახი იქ ცხოვრობდა, ერთ ოჯახად რომ ვცხოვრობდით : )) 12 თუ მეტი წელი არ მყავდა ნანახი....

თჲ წაიკითხეთ და გაიფიქრეთ რომ აბდაუბდაა, ბოდიშს ვიხდი, რისი თქმა მინდოდა მეც არ ვიცი, უბრალოდ, ასეთი შემთხვევითი ადამიანები სიხარულის ნაცვლად ხანდახან ისეთ სევდას იწვევენ ხოლმე......

1 comment:

მე-ხათო said...

gadavvardi mogonebebshi :D
ki ara da
rogorc wesi me veravin mcnobs kuchashi, ise var shecvlili...mara am odnoklassnikis gadamkide ...: ))