October 13, 2009

თელავი



ამ შაბათკვირას წავედი თელავში, დედის და კატის მოსანახულებლად.
ესეიგი იმდენი ბროწეული ვჭამე, მთელი წლის მარაგი შევივსე.


ნადიკვარზე ვიპროწიალეთ მე და ბერომ.



მიაუ-აუ-ო მითხრა კატამ და ასე მიყურებდა რაც იქ ვიყავი, ეს თუ ფეხზე ვიდექი. თუ ვიჯექი ან ვიწექი, ზედ მეჯდა-მეწვა და კრუტუნებდა ტრაქტორივით.


ესეც ნადიკვარი.




ეს რაცხა საყვარელი სახლი ნადიკვართან. შარშან "აღმოვაჩინე" რატომღაც, მანამდე იმდენჯერ მაქვს არადა ჩავლილი მის გვერდით......



ხედი ნადიკვრიდან... აი ეგ სახლები რომ გამოაკლო და ალაზნის ველი ცოტა უკეთ გამოაჩინო, ზუსტი ხედი იქნება ჩემი სახლის ფანჯრიდან.


ჩემი კორპუსის ეზო. პირველმოსახლეები იყვნენ ჩემი მშობლები და სხვა მეზობლები და ერთობლივი ძალებით გააშენეს ბაღი, ეს ნაძვებიც სანერგიდან მოიტანეს თურმე, ტყის მიწა დაყარეს და ახლა ყველანაირი ხეხილია, ბროწეული, ბალი-ალუბალი, ატამი, ლეღვი, ალუჩა, ტყემალი, კომში, თხილი, ქლიავი, კაკალი... ჭერამიც იყო და გახმა :( პატარა რომ ვიყავი, მაგ ნაძვების წინ მახსოვს, ყვავილნარი იყო, ბეეეეეეეეევრი ნარცისებით და ფერადი ყვავილებით. ახლა აღარაა, ბევრი გადავიდა და მოსულებმა აღარ მოუარეს :(



ესეც ეზოს შესასვლელი და ცაცხვის ძირი.
ლამაზი და სუფთა ქალაქია თელავი. მართლა სუფთაა, განსაკუთრებით ჭუჭყიანი და გამონაბოლქვიანი თბილისის მერე იგრძნობა, ჰაერშიც შემოდგომის სუნი დგას.
იმიტომ არ ვიძახი, რომ ჩემია და იქ გავიზარდე, საქართველოს ცოტაზე მეტ ქალაქში ვარ თუნდაც გავლით ნამყოფი ან ერთიორი დღე დარჩენილი და ასეთი მშვიდი და სუფთა ბორჯომი ვიცი მხოლოდ.

4 comments:

Anonymous said...

au rogor madisaRmZvrelad devs es broweuliii,minda !

Anonymous said...

ბროწეული მეც მომესურვა:)))...
მანდ დიიიიდი და ასაკოვანი ჭადარია, თუ სურვილს ჩაუთქვამ და 3–ჯერ შემოუვლი _ აგისრულდებაო!:))... არ ინატრე რამე!?:):*...

Toma said...

broweulis suratia umagrsi,
kata camoikvane tu datove?

პერწკლი said...

tomushka-არა, არ წამომიყვანია.

ანონიმო- არ შემომივლია, არც ვიცოდი მასე თუ ითვლებოდა.

მიხარია რომ ჩემი ბროწეული მოგეონათ : )))