July 11, 2009

დავიცავი (გრძელი პოსტია არ წაიკითხოთ დიღლებით)

არა, მომენტ არდაცვა შეუძლებელი იყო მარა მაინც......
თემის სათაური იყო თემისსიგრძე, პლიუს ჩემი თემის შინაარსს მხოლოდ დეტალური გნმარტების მერე თუ მიხვდებოდა დამსწრე საზოგადოება (იმუნოლოგია ნამეტანი მახათი საგანია, წვრილმანი დეტალები სხვა სპეციალობებმა არ იციან) მე კიდებ ორსათიანი რეჩი მოვარტყი რომ გაეგოთ მარა ნიკის ნათქვამი გამართლდა და შესაბამისად კითხვები დამისვეს, იტირებდი :D "რაში მდგომარეობს თქვენი თემის ფუნდამენტური არსი და საერთოდაც რა მეცნიერულ პრინციპებს და მიღწევებს ეფუძნება იგი"? ჩმოვუთვალე, არ მოეწონა და თავისი რაღაც თქვა ზემაღალფარდოვნად და "აი ამის მოსმენა მინდოდაო" მე და ჩემი იმუნოლოგი ლექტორი "wtf???" გავიჩითეთ.
საერთოდაც ძალიან პრიკოლი სიტუაცია იყო, კითხვებს სვამდა კომისიის ზოგიერთი წევრი ისე, გეგონება ხმლამოღებული ებრძოდა ქარის წისქვილებს
ესეიგი დიდ მადლობას ვუხდი სოლვეიგს
და
კიდევ ნინო გაჩეჩილაძეს ჩემი მორალური მხარდაჭერისთვის განსაკუთრებით ის ფრაზა იყოგენიალური, მაინც არავის არფერი ესმის, მიტომ "ვრი ნო უბეძიწელნაო" და ეს მახსოვდა და ისე თამამად და რიხიანად ვპასუხობდი კითხვებზე, მეთქი თუ რამე დამატებითი კითხვა გაუჩნდათ და არ მეცოდინება, მოვიტყუები, ესენი მაინც ვერ გაიგებენ მარა ყველაფერი მახსოვდა და გამისწორდა მაგრა
ხო, მე ხო ყველაფერი გენიალური უნდა დამემართოს და დილაუთენია მუცლის ტკივილმა გამაღვიძა, როგორ მივფოფხდი უნიმდე, არ მახსოვს, როგორც წესი ასეთ დროს ვწევარ და 40 გრადუსიან სიცხეშიც კი თბილ ადიალას ვეხუტები და ნუ მოკლედ დღეს ცვეტში გმირი ვიყვი საკუთარ თვალში.
91 ქულა დამიწერეს ანუ 5. ნუ მე მეპატარავა ქულები მარა რაღას ვიზამდი :(


ეეეეემ, ლოლ ყველაზე მაგარი რა იყო იცით, ყვეეეელაზე აზრიანი კითხვები სტუდენტებმა დამისვეს

3 comments:

Chaotic said...

გილოცავ

:)

პერწკლი said...

მადლობაა ; ))

Anonymous said...

გილოცავ! :) ყოჩაღი ხარ!